خرید قطعات پنوماتیک|خرید قطعات هیدرولیک

خرید قطعات پنوماتیک | خرید قطعات هیدرولیک
دسترسی سریع محصولات

قیمت جک پنوماتیک

قیمت جک پنوماتیک

عوامل موثر بر قیمت جک پنوماتیک

 قیمت جک پنوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع پارامترهای مختلفی روی قیمت نهایی این جک تاثیر می گذارند. با توجه به این پارامترها در بازار شاهد تنوع قیمت انواع جک پنوماتیک خواهید بود. نوع جک، کیفیت ساخت آن، متریال به کار رفته در ساخت جک، برند سازنده، سایز و ابعاد جک و… برخی از این عوامل هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

جک پنوماتیک چیست؟

پیش از بررسی عوامل موثر بر قیمت جک پنوماتیک، اشاره ای به عملکرد این جک می کنیم. جک پنوماتیک یک سیستم مکانیکی است که به کمک هوای تحت فشار، نیروی مورد نیاز جهت حرکت خطی در صنایع مختلف را فراهم می کند. پیستون و سیلندر دو جزء اصلی جک های پنوماتیک هستند. با جمع آوری هوای فشرده در پشت سیلندر و فشار حاصل از این هوا، حرکت صفحه متصل شده به شفت جک آغاز می شود. با توجه به عملکرد جک پنوماتیک از آن در صنایع خودروسازی، قطعه سازی، صنایع پرس، صنایع غذایی و… استفاده می کنند. آلوده نکردن محیط یکی از مزایای جک پنوماتیک بشمار می آید.

اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری درباره جک پنوماتیک دارید این مقاله را مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله تمام نکات فنی مربوط به جکهای پنوماتیک را برای شما شرح داده ایم.

قیمت جک پنوماتیک

معرفی انواع جک پنوماتیک

 

نوع جک یکی از عوامل تعیین کننده قیمت جک پنوماتیک است. به طور کلی جک های پنوماتیک در دو نوع یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند. در جک پنوماتیک یک طرفه، کورس حرکت از یک سمت انجام می پذیرد. در واقع هوای فشرده ای که به حرکت در آوردن پیستون رو به دنبال دارد، از یک سمت وارد جک می شود. زمانی که این هوای فشرده تخلیه می شود، برای اینکه پیستون و میله آن به حالت نخست برگردند، فنر جک وارد عمل می شود. جک پنوماتیک دو طرفه دارای پورت های جداگانه برای رفت و آمد هوا است. در این مدل از جک های پنوماتیک برای بازگشت هوا نیازی به فنر نیست.

همانطور که می دانید اصلی بودن اتصالات پنوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است برای دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را از دست ندهید.

جک چهارمیل پنوماتیک، جک قلمی، جک کامپکت، جک رادلس، جک تلسکوپی و جک پروفیلی برخی از مدل های جک پنوماتیک هستند. هر کدام از این مدل ها دارای قیمت مختلفی می باشند.

قیمت جک پنوماتیک

 

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت جک پنوماتیک چهار میل و پروفیلی
قیمت جک چهار میل پنوماتیک

جک چهار میل پنوماتیکی در دو نوع یک طرفه و دو طرفه تولید می شود. این مدل از جک ها دارای قطر بزرگ، طول عمر بالا، کاربرد زیاد و استهلاک کم هستند. برای اینکه بین پروفیل استوانه ای و درپوش های جک، اتصال محکم برقرار شود، از 4 میله با جنس فولاد استفاده می شود.

قیمت جک پنوماتیک چهار میل با توجه به سایزبندی آن متنوع است. کورس جک و قطر داخلی سیلندر، دو عامل موثر بر تفاوت قیمت جک های چهارمیل هستند. علت این امر این است که به هر میزانی که قطر داخلی بیشتر باشد، برای ساخت آن نیاز به متریال بیشتری خواهد بود. در واقع سیلندر انتخابی باید سطح مقطع بزرگی داشته باشد. پیستون و اورینگ و پکینگ های مورد استفاده در ساخت جک نیز باید بزرگتر باشند.

برای خرید جک پنوماتیک باید چطور اقدام کنیم؟ جواب سوالتان را در این مقاله پیدا می کنید. پس این مقاله را از دست ندهید.

برای خرید جک پنوماتیک می توانید با فروشگاه پنوپخش بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و واردکننده مستقیم در ارتباط باشید.

میان کورس و قیمت جک پنوماتیک چهارمیل نیز رابطه مستقیم وجود دارد. برای جک های با کورس بزرگتر باید از میله پیستون بزرگتر و طول سیلندر بیشتری استفاده کرد.

ارزش جک پنوماتیک پروفیلی (DNC) چندین برابر ارزش جک چهار میل است. سایزهای مختلف این جک دارای قیمت های متفاوتی هستند. به عنوان مثال قیمت سایز 32*25 در مقایسه با سایز 500*200 بسیار بیشتر است.
فروشگاه پنوپخش

تاثیر جنس بدنه بر قیمت جک پنوماتیک قلمی

 

جنس بدنه یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت جک پنوماتیک قلمی است. آلومینیوم و استیل دو متریال پر کاربرد در ساخت جک های قلمی پنوماتیک هستند. جک پنوماتیکی که در ساخت بدنه آن از استیل استفاده شده باشد، قادر به تحمل فشار بیشتری خواهد بود. بدنه استیل، طول عمر بیشتری هم دارد. با توجه به این مورد، قیمت جک پنوماتیک قلمی استیل در مقایسه با جنس آلومینیوم بیشتر است. از جک پنوماتیک قلمی در خطوط تولید تجهیزات پزشکی، قطعات صنعتی و… استفاده می شود. سایزبندی عامل دیگری است که بر قیمت این جک تاثیر می گذارد.

اگر نمی دانید برای خرید اتصالات پنوماتیک باید به کجا مراجعه کنید و چطور اقدام کنید این مقاله را از دست ندهید.

تاثیر جنس بدنه بر قیمت جک پنوماتیک قلمی

چه عواملی بر قیمت جک پنوماتیک کامپکت تاثیر می گذارند؟

جک پنوماتیک کامپکت یکی از عملگرهای پرطرفدار پنوماتیکی بشمار می آید. نوع شفت، عامل مهمی است که بر قیمت جک پنوماتیک کامپکت تاثیر می گذارد. مبلغ مدل های خاص جک پنوماتیک کامپکت (ثابت و چهارگوش) در مقایسه با مدل گرد که یک شفت معمولی است، تقریبا دو برابر می باشد. در جک های کامپکت مانند سایر مدل های جک پنوماتیک، سایزبندی عامل تاثیرگذاری بر میلغ است. نحوه نصب و تنوع در مدل جک های پنوماتیک کامپکت نیز سبب تغییر در مبلغ این مدل از جک ها می شوند.

تاثیرگذاری متریال و برند تولیدکننده بر قیمت انواع مختلف جک پنوماتیک

 

متریال استفاده شده در ساخت انواع جک پنوماتیک، عامل بسیار مهمی است که بر مبلغ اثر می گذارد. جنس قطعات استفاده شده در داخل و بیرون جک پنوماتیک سبب تفاوت مبلغ در جک ها می شود. در ساخت پیستون باید از آلیاژهای با کیفیت و مرغوب چدن یا آلومینیوم استفاده کرد.

برخی از تولیدکنندگان برای کاهش قیمت جک پنوماتیک در ساخت پیستون، درصد آلومینیوم یا چدن را کاهش می دهند. برای اینکه کفشک های جک نیز در اثر ضربه دچار ترک خوردگی نشوند، لازم است از متریال مرغوب و اصل در ساخت آنها استفاده کرد. همین امر سبب افزایش قیمت نهایی جک می شود.

نوع اورینگ های استفاده شده در جک نیز بر قیمت اثر می گذارند. به طور کلی اورینگ ها دارای سه نوع معمولی، ایکس رینگ  (X-ring) و تایگر رینگ  (Tiger-ring) هستند. اورینگ معمولی آب بندی ضعیفی داشته و ارزان است. ایکس رینگ کیفیت بالایی دارد و مقرون به صرفه است. در میان اورینگ ها با کیفیت ترین مدل، تایگر رینگ می باشد. بنابراین در صورت استفاده از هر کدام از این مدل ها قیمت جک پنوماتیک نیز ممکن است متغیر باشد.

قیمت جک پنوماتیک تولید شده توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین اگر قصد خرید جک پنوماتیک را دارید، با توجه به ویژگی هایی که از جک پنوماتیک در نظر دارید مدل دلخواه را انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود برند معتبری را خریداری کنید.

قیمت جک پنوماتیک برخی از برندها نسبت به سایر برندها مناسب تر است. برخی از برندها جزء برندهای معتبر در این صنعت هستند که محصولات تولید شده توسط آنها با قیمت گران تری به بازار عرضه می شوند. برای اینکه انتظار شما از کیفیت و کارایی جک پنوماتیک برآورده شود، باید برندهای معتبر این جک را از عرضه کنندگان خوشنام کشور خریداری کنید.

برای دریافت لیست اتصالات پنوماتیک به این نوشته مراجعه کنید.

همچنین برای دریافت قیمت اتصالات پنوماتیک نیز می توانید به این مقاله مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروشگاه پنوپخش بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و واردکننده مستقیم در ارتباط باشید.

سخن پایانی

 

عوامل ذکر شده در این مطلب علاوه بر اینکه بر مبلغ تاثیر می گذارند، فاکتورهایی هستند که در کیفیت سیستم های شما نیز تاثیرگذار هستند. بنابراین قبل از خرید جک پنوماتیک این موارد را به خوبی بررسی کنید تا نیاز مجموعه شما به بهترین شکل برطرف شود.

برای دیدن محصولات پنوماتیک در خارج از ایران، می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

فروشگاه قطعات پنوماتیک

طیف وسیع قطعات پنوماتیک و قطعات هیدرولیک ما، همراه با تعهد ما به رضایت مشتری، ما را از رقبا متمایز می کند. چه به دنبال سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک ، شیرهای پنوماتیک و هیدرولیک و  یا هر نوع از محصولات پنوماتیک و محصولات هیدرولیک مرتبط دیگری باشید، می توانید با کارشناسان  مجموعه پنوپخش تماس حاصل  کنید تا بتوانیم با نگاهی دقیق ،  راه حل های قابل اعتمادی را که نیازهای خاص شما را برآورده می کند ارائه دهیم.

مجموعه وسیعی از باکیفیت ترین  برندهای این صنعت، مثل  Festo – SMC -AirControll و … در فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها ،  سال هاست که برای مشتریانمان تامین می شوند ، چرا که ما به عنوان واردکننده مستقیم قطعات پنوماتیک و  هیدرولیک ، اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان ما بالاترین کیفیت، این  محصولات را با قیمت های رقابتی دریافت می کنند. تعهد ما به ارائه محصولات باکیفیت از بهترین برندها، همراه با خدمات استثنایی به مشتریان، ما را به نامی قابل اعتماد در این  صنعت تبدیل کرده است.

penopakhsh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *