خرید قطعات پنوماتیک|خرید قطعات هیدرولیک

خرید قطعات پنوماتیک | خرید قطعات هیدرولیک
دسترسی سریع محصولات

لیست اتصالات پنوماتیک

لیست اتصالات پنوماتیک

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب محصول در لیست اتصالات پنوماتیک مناسب برای کاربرد موردنظر، باید مواد مختلفی را که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند، بررسی کنید تا خواص فیزیکی متفاوت آن‌ها، سازگاری گاز و واکنش به تغییرات دما را مشخص کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب محصولات مورد نیاز در لیست اتصالات پنوماتیک، باید نوع و اندازه لوله یا شلنگ مورد نیاز خود را نیز تعیین کنید.

لیست اتصالات پنوماتیک

اینکه آیا در اندازه‌های متریک یا امپریالیستی اندازه گیری می‌شود یا از فلز یا ترموپلاستیک ساخته شده است. در وهله اول، باید بین لوله یا شیلنگ تفاوت قائل شوید. ممکن است به نظر برسد که لوله و شیلنگ یکسان هستند، اما لوله‌ها با قطر خارجی خود تعیین می‌شوند تا با فشار به اتصالات سازگار باشند. شیلنگ با قطر داخلی آن مشخص و معمولاً با اتصالات سفت، چرخان یا قطع سریع ارائه می‌شوند. لوله‌ها کاملاً سفت و سخت هستند و از یک ماده جامد ساخته و معمولاً با ابعاد قطر داخلی آن‌ها مشخص می‌شوند.

رزوه‌های لوله BSPP و BSPT دارای زاویه نخ 55 درجه و جزو پرکاربردترین رزوه‌ها هستند.

لیست انواع اتصالات پنوماتیک

لیست اتصالات پنوماتیک نشان می‌دهد که این اتصالات در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی به هم متصل کرد. شکل و طراحی موثر یک سیستم پنوماتیک را با اتصالات و آداپتورهای مختلف برای کاهش یا افزایش قطر لوله، یا ایجاد پیوستگی منظم در میان اتصالات تضمین می‌کند. لیست اتصالات پنوماتیک شامل اتصالات سه راه، رابط، زانو، مستقیم می‌شود.

  1. Compression (فشرده سازی)

در اتصالات فشاری برای اتصال به نیروی فشاری متکی هستند و برای نصب نیازی به لحیم کاری ندارند. راه‌های مختلفی برای فشرده‌سازی اتصالات وجود دارد و بیشتر آن‌ها به ابزاری نیاز ندارند، اما برای ساختن مهر و موم به یک حلقه یا واشر فلزی تکیه کنید. برخی از انواع اتصالات به یک مهره برای سفت شدن نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر دارای یک حلقه تیز هستند که هنگام فشرده شدن، لوله را گاز می‌گیرد.

  1. نخ دار

اتصالات رزوه‌ای دارای رزوه‌های پیچ در سطوح بیرونی (نر) یا داخلی (ماده) هستند تا بتوانند با سایر اتصالات رزوه دار مطابقت داشته باشند. رزوه‌های مستقیم ساده ترین هستند، اما رزوه‌های مخروطی مهر و موم بهتری ایجاد می‌کنند.

  1. Push-In
    اتصالات فشاری به لوله اجازه می‌دهد تا با فشار دادن آن از طریق یک حلقه یا حلقه گیر محکم شود و می‌توان آن را به سادگی با فشار دادن یقه رهاسازی آزاد کرد.
    لیست اتصالات push in
  2. Push-on

    لوله تا جایی که بتواند روی یک انتهای خاردار روی اتصالات فشار داده می‌شود و با سفت کردن یک مهره روی مجموعه ترکیبی محکم می‌شود.T-shaped

  3. T-shaped

یک تقاطع T شکل، سه بخش جریان را به هم متصل می‌کند و اجازه می‌دهد جریان از هم جدا یا ترکیب شود. اتصالات متقاطع شکل برای چهار بخش جریان همین کار را انجام می‌دهند.

  1. Elbow

اتصالات زانویی جهت جریان را در زوایای مختلف بدون خطر انحراف لوله تغییر می‌دهند. رایج ترین زاویه Elbow 45 درجه و 90 درجه است، اما Elbow در 22.5 درجه نیز وجود دارد.

  1. Reducer

    مقاله پیشنهادی قیمت اتصالات پنوماتیک

اتصالات پنوماتیک کاهنده دو یا چند مجرا با اندازه‌های مختلف به هم متصل می‌کنند.لیست اتصالات پنوماتیک SMCSMC Corporation of America بخشی از یک سازمان جهانی است که از مشتریان در هر کشور صنعتی پشتیبانی می‌کند و زیرمجموعه ایالات متحده SMC Corporation مستقر در ژاپن است. SMC گزینه منبع واحد برای تمام نیازهای اتصالات پنوماتیک، لوله و کنترل سرعت سیلندر هوا است. لیست اتصالات پنوماتیک SMC شامل اتصالات تک لمسی اینچ و متریک، منیفولدهای اتصال و لوله‌های پنوماتیکی است که در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است. مجموعه بزرگ اتصالات  SMCو اتصالات تک لمسی و اتصال سریع را می‌توان در کاربردهای عمومی یا در محیط‌های خاص استفاده کرد.

کاربران عزیز برای خرید جک پنوماتیک به این نوشته مراجعه کنید. کارشناسان بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش در خدمت شما هستند.

انواع اتصالات پنوماتیک SMC

  1. One Touch Fittings (اتصالات تک لمسی)

اتصالات تک لمسی، متریک و اینچی در انواع مختلفی از اندازه‌ها، سبک‌های بدنه و انواع رزوه‌ای موجود است. استفاده از مهر و موم پروفیل مخصوص اجازه می‌دهد تا برای طیف گسترده‌ای از فشارها از خلاء کم تا فشار Mpa1 استفاده شود. سری KQG2 یک اتصالات تک لمسی ساخته شده از تمام فولاد ضد زنگ SUS316، به جز قطعات مهر و موم است. این سری برای استفاده با بخار مناسب و بدون چربی است. اتصالات تک لمسی در لوله کشی پنوماتیک، برای طیف گسترده‌ای از مدل‌ها برای رفع تمام نیازها استفاده می‌شود. نوع PC آن با توجه به شش زاویه بودن، برای لوله کشی در فضای محدود مفید است. اتصالات مجهز به واشر، O-ring و تفلون از قبل روی نخ هستند.

مقاله پیشنهادی خرید اتصالات پنوماتیک

  1. Specialty Fittings (اتصالات تخصصی)

سری اتصالات دوار با یک یاتاقان توپی برای کاربردهای نوسانی یا چرخشی ارائه می‌شود.

  1. Inch – Metric Conversion Fittings (اینچ – اتصالات تبدیل متریک)

One-touch Fittings KQ2
  1. قابل استفاده در خلاء تا 100 کیلو پاسکال
  2. تیپ بدنه: مجموعا 51 مدل
  3. مواد نخ / عملیات سطحی (Treated or Non-treated): 2 نوع
  4. تصفیه سطح قابل انتخاب: برنج (بدون آبکاری)، برنج با نیکل اندود الکترولس
  5. لوله قابل اجرا O.D
Metal One-touch Fittings KQB2
  1. جمع و جور و سبک وزن
  2. دمای سیال: 5- تا 150 درجه سانتیگراد
  3. قطعات برنجی: بدون آبکاری نیکل
  4. بدون چربی
Stainless Steel 316 One-touch Fittings KQG2
  1. جمع و جور و سبک وزن
  2. دمای سیال: 5- تا 150 درجه سانتیگراد
  3. مواد: قطعات فلزی فولاد ضد زنگ 316، قطعات مهر و موم مخصوص FKM
  4. بدون چربی/قابل استفاده با بخار
  5. دارای گواهی برای مطابقت با استانداردهای فعلی قانون بهداشت مواد غذایی
Stainless Steel 316 Insert Fittings KFG2
  1. جمع و جور و سبک وزن
  2. دمای سیال: 65- تا 260 درجه سانتیگراد )زانوی چرخشی: 5- تا 150 درجه(
  3. جنس: فولاد ضد زنگ 316، از مواد پلاستیکی استفاده نمی‌شود. (به استثنای آرنج چرخشی)
  4. بدون چربی/قابل استفاده با بخار
  5. دارای گواهی برای مطابقت با استانداردهای فعلی قانون بهداشت مواد غذایی
  6. بررسی شماره محصول
Miniature Fittings Stainless Steel 316 MS
  1. در شرایط خورنده قابل استفاده است
  2. فضای لوله کشی فشرده

لیست اتصالات پنوماتیک

لیست مواد اتصالات پنوماتیک

فلزات
  1. آلومینیوم: برای بهبود استحکام و سختی، آلومینیوم با روی، مس، سیلیکون، منگنز و یا فلزات دیگر آلیاژ می‌شود. آلومینیوم به دلیل وزن سبک، مقاوم در برابر خوردگی، استحکام کششی پایین، چگالی کم در کاربردهای فشار کم رایج است.
  2. برنج: برنج قوی، بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. همچنین دارای انعطاف پذیری در دمای بالا و رسانایی خوب و آلیاژی از مس و روی است. برنج دارای خواص عملکرد عالی و قابلیت ماشینکاری است. بنابراین، این یک فلز رایج برای فشرده سازی و اتصالات کوچکتر است که از رزوه استفاده می‌کند و نمونه‌ای از سیستم‌های پنوماتیکی است.
  3. فولاد: آلیاژی از آهن و کربن است. علاوه بر این، به طور کلی با فلزات دیگر آلیاژ می‌شود تا مقاومت آن در برابر خوردگی بهبود یابد.
  4. فولاد ضد زنگ: آلیاژی از فولاد که حاوی بیش از 10.5 درصد کروم است. این فلز دارای استحکام و دوام فولادی است و در عین حال مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد.
پلاستیک
  1. فلوررزین‌ها: فلوررزین‌هایی مانند پلی تترا فلوررواتیلن (PTFE) و پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF) پلیمرهای مبتنی بر فلورکربن هستند که در دمای بالای 500 درجه فارنهایت (250 درجه سانتیگراد) رایج هستند. علاوه بر این، این پلاستیک مقاومت شیمیایی و خواص دی الکتریک بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.
  2. پلی پروپیلن: جریان سرد، استحکام دو محوری و خواص ازدیاد طولی را نشان می‌دهد.

مقاله پیشنهادی اتصالات پنوماتیک پیشنهادی مدیر وب سایت به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید

کامپوزیت‌ها

اتصالات کامپوزیت شامل مواردی است که از ترکیب موادی مانند کربن، فایبرگلاس و گرافیت ساخته شده است. همچنین نقطه ذوب بالایی دارند و به عنوان اتصالات برای کاربردهایی که نیاز به دوام در دمای بالا و مقاومت شیمیایی دارند مفید هستند. این مواد همچنین رسانایی الکتریکی و حرارتی پایینی از خود نشان می‌دهند.

برای دیدن محصولات پنوماتیک در خارج از ایران، می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

لوله‌ها و شیلنگ‌های پنوماتیک

تشخیص اینکه چه نوع محصول‌هایی در لیست اتصالات پنوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای تعیین اتصالات مناسب ضروری است. با وجود نوع لوله، مراقب باشید که قطر بیرونی (OD) را با قطر داخلی (ID) اشتباه نگیرید و توجه داشته باشید که لوله‌های انعطاف پذیر و سفت و سخت منعکس کننده دارای مواد بسیار متفاوت ساختمانی هستند.  همچنین به یاد داشته باشید که لوله با قطر خارجی و شیلنگ با قطر داخلی مشخص می‌شود.

لیست اتصالات پنوماتیک تصویر

ما در پنوپخش به عوان  بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک در ایران،  افتخار میکنیم که با سال ها تجربه و همراهی تیمی از متخصصان، خود را به عنوان فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک برای مشتریانی که نیاز به تجهیز به محصولات باکیفیت و خدمات بی نظیر در حوزه پنوماتیک و هیدرولیک دارند، به اندازه کافی معتبر معرفی کرده ایم.
طیف وسیع قطعات پنوماتیک و قطعات هیدرولیک ما، همراه با تعهد ما به رضایت مشتری، ما را از رقبا متمایز می کند. چه به دنبال سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک ، شیرهای پنوماتیک و هیدرولیک و  یا هر نوع از محصولات پنوماتیک و محصولات هیدرولیک مرتبط دیگری باشید، می توانید با کارشناسان  مجموعه پنوپخش تماس حاصل  کنید تا بتوانیم با نگاهی دقیق ،  راه حل های قابل اعتمادی را که نیازهای خاص شما را برآورده می کند ارائه دهیم.

فروش قطعات پنوماتیک و هیدرولیک

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد جک پنوماتیک داشته باشید خواندن مقاله جک پنوماتیک چیست را به هیچ عنوان از دست ندید

مجموعه وسیعی از باکیفیت ترین  برندهای این صنعت، مثل  Festo – SMC -AirControll و … در فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها ،  سال هاست که برای مشتریانمان تامین می شوند ، چرا که ما به عنوان واردکننده مستقیم قطعات پنوماتیک و  هیدرولیک ، اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان ما بالاترین کیفیت، این  محصولات را با قیمت های رقابتی دریافت می کنند. تعهد ما به ارائه محصولات باکیفیت از بهترین برندها، همراه با خدمات استثنایی به مشتریان، ما را به نامی قابل اعتماد در این  صنعت تبدیل کرده است.

penopakhsh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *