خرید قطعات پنوماتیک|خرید قطعات هیدرولیک

خرید قطعات پنوماتیک | خرید قطعات هیدرولیک
دسترسی سریع محصولات

قیمت اتصالات پنوماتیک

قیمت اتصالات پنوماتیک

قیمت اتصالات پنوماتیک – اتصالات پنوماتیکی که فیتینگ یا اتصالات هوای فشرده نیز نامیده می‌شوند، یک جزء مهم در فناوری هستند. محدوده قیمت اتصالات پنوماتیک مطابق با استانداردهای بین المللی برای مطابقت با بازار است. اتصالات لوله پلی اتیلن که برای استفاده با پلی اورتان طراحی شده اند دارای اندازه لوله از G 1/8 تا G 1/2 هستند. پنوماتیک شاخه ای از فیزیک است که در فناوری به کار می‌رود که از گاز یا هوای تحت فشار استفاده می‌کند. اطمینان از سالم بودن یراق آلات یکی از ضروریات نگهداری این تجهیزات در شرایط کاری مطلوب است. این اتصالات جریان هوا و فشار را در داخل شیلنگ ها حفظ می‌کنند تا عملکرد ابزارهای هوا به خطر نیفتد. فشار در اتصالات پنوماتیک پلاستیکی برای لوله‎های پلی اورتان و نایلون طراحی شده است و می‌تواند برای یک محیط کاری معمولی استفاده شود که عمدتا سیال هوا است.

اتصالات لوله در طیف گسترده ای از اندازه‌های لوله و رزوه وجود دارد. سایت‌های معتبر طیف گسترده ای از محصولات را برای برآورده کردن نیازهای شما مانند اتصالات پلاستیکی، اتصالات فشار بالا، اتصالات مینی و غیره ارائه می‌دهند که به طور گسترده در صنعت خودرو، حفاظت از محیط زیست، تجهیزات پزشکی، ساخت و ساز و صنایع بسته بندی و غیره استفاده می‌شود. بسیاری از سایت‌های معتبر پایین ترین قیمت اتصالات پنوماتیک را ارائه می‌دهند. اتصالات اجزایی هستند که از طریق استفاده از لوله‌ها و قطعات رزوه‌دار، بین شیرها و محرک‌ها در یک مدار پنوماتیکی وجود دارند. انواع مختلفی از محصولات هوای فشرده با پایین ترین قیمت اتصالات پنوماتیک برای سیستم‌های مختلف قلاب و باز کردن شلنگ وجود دارد.

جک پنوماتیک چیست؟ خواندن این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید

قیمت اتصالات پنوماتیک

 

ویژگی‌های عمومی pneumatic fittings

  1. نصب سریع
  2. ویژگی ضد خوردگی و ضد آلودگی عمر طولانی محصول را تضمین می‌کند
  3. درزگیر از قبل اعمال شده بر روی تمام رزوه‌های خارجی نیاز به آب بندی اضافی را حذف می‌کند.
  4. طیف گسترده ای از مدل های موجود
  5. ساده و انعطاف پذیر
  6. جهت لوله حتی پس از نصب، آزادانه قابل تغییر است.
  7. پیکربندی‌های شش ضلعی مسطح بخش داخلی و خارجی برای هر دو نوع متریک و اینچ
  8. اجازه سفت شدن یا جهت گیری مناسب در هنگام نصب
  9. رنگ دکمه اسلیو به درخواست مشتری قابل تغییر است

اتصالات پنوماتیک

انواع اتصالات پنوماتیک با بهترین قیمت

اتصالات خط فلزی

اتصالات فشاری سری فلزی محصولی ایده آل برای ایجاد اتصالات سریع در متنوع ترین کاربردهای هوای فشرده صنعتی است. خط اتصالات سری فلزی ساخته شده از برنج با روکش نیکل که در طول زمان مقاوم هستند و عملکرد عالی را نیز به لطف سیستم آب بندی و نگهداری خاص لوله، تضمین می‌کنند. گستردگی دامنه این اتصالات، باعث یافتن سریع اتصالات مناسب با پایین‌ترین قیمت اتصالات پنوماتیک برای نیازهای مشتری می‌شود.

نکته قابل اهمیت این است که اتصالات پنوماتیک را فقط از وارد کننده مستقیم قطعات پتنوماتیک شرکت پنوپخش تهیه کنید

اتصالات فولادی ضد زنگ

اتصالات فشاری در فولاد ضد زنگ AISI 316L برای کار در محیط‌های به خصوص تهاجمی، برای انتقال مایعات خورنده و در کاربردهای غذایی طراحی و ساخته شده اند. این خط اتصالات فولادی ضد زنگ، که می‌تواند با هوای فشرده یا مایعات دیگر استفاده شود، با ابعاد بسیار فشرده، سهولت استفاده و مقاومت بالا و قیمت مناسب مشخص می‌شود.

اتصالات خط هوایی

اتصالات فشاری سری AIR-CLIP دارای سیستم آب بندی و قلاب شیلنگ مشابه سری فلزی هستند. این اتصالات سریع دارای بدنه تکنوپلیمری و مکانیزم مدولار هستند که به شما امکان می‌دهند ترکیب‌های مختلف لوله/رزوه را به سرعت و با استفاده از چند جزء اصلی ایجاد کنید.

برای خرید اتصالات پنوماتیک می توانید با مشاوران شرکت پنوپخش در ارتباط باشید

اتصالات خط رزین

یراق آلات فشاری سری رزین مانند سری فلزی دارای سیستم آب بندی و اتصال شیلنگ هستند و بدنه تکنو پلیمری دارند که سبکی بیشتر و قیمت پایین تری به محصول می‌دهند. این نوع محصولات از مناسب ترین قیمت اتصالات پنوماتیک برخوردار هستند.

اتصالات خط آسان

اتصالات فشاری سری Easy محصولی ایده آل برای کسانی است که به لطف مواد پلاستیکی ساخته شده از آن‌ها به دنبال عملکرد عالی، ابعاد کوچک و سبکی فوق العاده هستند. این اتصالات سریع برای هوای فشرده دارای یک سیستم اتصال شلنگ توسط یک حلقه فولادی ضد زنگ و همچنین یک رزوه مخصوص با OR است که حداقل فشار کلید شش ضلعی خارجی و مهر و موم ایمن را روی محصولات رزوه دار ناقص تضمین می‌کند.

کاربران عزیز برای خرید جک پنوماتیک به این نوشته مراجعه کنید. کارشناسان بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش در خدمت شما هستند.

اتصالات خط K

اتصالات فشاری سری K، اتصالات پلاستیکی هستند که در طیف وسیعی از اشکال و قطرها و مناسب‌ترین قیمت‌ها موجود هستند. آن‌ها مجموعه ای از اتصالات سریع هستند که مقرون به صرفه بودن محصول را با عملکرد مناسب برای رایج ترین کاربردهای صنعتی ترکیب می‌کنند.

اتصالات فشاری

اتصالات فشاری یا اتصالات سریع از برنج با روکش نیکل ساخته شده اند. همچنین اتصالات فشاری با یک مخروط ارائه می‌شوند که شکل آن‌ها را تضمین می‌کنند. پس از نصب لوله و محکم شدن مهره، آب بندی کامل پنوماتیک تضمین می‌شود.
اتصالات پنوماتیک پلاستیکی

اطلاعات مهم اضافی در مورد pneumatic fittings

  1. هنگام “کوپلینگ” دوشاخه و پریز باید فقط از نظر اندازه قطر “اسمی” یکسان باشند.
  2. اندازه نخ ممکن است متفاوت باشد.
  3. هنگام تلاش برای اتصال دوشاخه یا پریز در دستگاه دیگری، اندازه رزوه باید مطابقت داشته باشد و اگر اتصالات دارای رزوه‌های نری است، قطعه در حال اتصال، باید نخ‌های مادگی داشته باشد و برعکس.
  4. FPT (رزوه لوله مادگی) رزوه هایی است که در قسمت داخلی بدنه دوشاخه یا پریز قرار دارند.
  5. اندازه نخ ها معمولاً رزوه لوله 8/1″، 4/1″، 8/3″، 2/1″ یا 4/3 اینچ هستند.
  6. اتصالاتی که دارای رزوه‌های لوله مادگی (FPT) هستند، فقط می‌تواند با رزوه‌های لوله نر (MPT) که اندازه رزوه لوله یکسانی دارند، جفت شوند.
  7. کارایی بالای این نوع محصولات بیشتر به علت پایین بودن قیمت اتصالات پنوماتیک است.
  8. MPT (رزوه لوله نر) رزوه هایی است که در قسمت بیرونی بدنه دوشاخه یا پریز قرار دارند.
  9. انتخاب زیادی از تولید کنندگان اتصالات پنوماتیک با قیمت مناسب وجود دارد و قیمت اتصالات پنوماتیک به نوع نخ، اندازه، کیفیت محصول و نوع مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد.
  10. اتصالات پنوماتیک و اتصالات شیلنگ هوا علیرغم اندازه جمع و جور خود، نقش بسیار مهمی در عملکرد کلی کمپرسورهای هوا و ابزارهای هوای مورد استفاده دارند.
  11. قیمت اتصالات پنوماتیک مستقیم معمولا از 20 هزار تومان شروع می‌شود که میزان این قیمت به متریال آن بستگی دارد.
  12. فیلترهای پنوماتیک درون خطی و سه راهی، ذرات ناخواسته را از جریان هوا حذف می‌کنند.
  13. اتصالات تراکمی برنجی یک انتخاب اقتصادی برای تعدادی از کاربردها از جمله خطوط هوا، خطوط روانکاری، خطوط خنک کننده و کمپرسورها هستند. این نوع اتصالات جزو مقرون به صرفه ترین قیمت اتصالات پنوماتیک است.
    اتصالات پنوماتیکی

اتصالات فشرده سازی فولاد ضد زنگ

اتصالات پنوماتیک فشرده سازی برنجی که با طیف گسترده ای از لوله‌ها سازگار هستند، به راحتی و بدون نیاز به شعله ور شدن، لحیم کاری یا سایر آماده سازی لوله، مونتاژ می‌شوند.

 

برای دیدن محصولات پنوماتیک در خارج از ایران، می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

محلول‌های اتصالات فشرده سازی فولاد ضد زنگ برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، از فشار و دماهای پایین تا بالا، مناسب هستند. بدون نیاز به آماده سازی لوله، شعله ور شدن یا جوشکاری، مجموعه اتصالات فشرده سازی فولاد ضد زنگ اتصالات ایمن، محکم، ضد نشت و همچنین حداکثر راحتی را فراهم می‌کند. این اتصالات فشاری که مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت ساخته شده اند، دارای فرول‌های سخت شده، مقاوم در برابر خوردگی و مناسب‌ترین قیمت اتصالات پنوماتیک برای عملکرد بهینه هستند. این طیف از اتصالات فشاری فولادی ضد زنگ در طیف وسیعی از قطرها، شکل ها و رزوه ها موجود است.

برای آگاهی از قیمت اتصالات پنوماتیک و لیست اتصالات می‌توانید به  سایت‌ معتبر پنوپخش  مراجعه کنید.

پنوپخش واردکننده مستقیمبرای هر لوله پنوماتیک یک اتصال منطبق وجود دارد. بسیاری از مراکز خدمات تعمیر، سرویس و تعویض شیلنگ و اتصالات را با کیفیت بالا ارائه می‌کنند. مراکز خدمات همچنین فروشگاه‌هایی هستند که طیف گسترده‌ای از شلنگ‌ها و اتصالات هیدرولیک، صنعتی و پنوماتیکی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با تهیه اتصالات پنوماتیک، می‌توانید مطمئن باشید که با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را دریافت می‌کنید.

برای مشاهده لیست اتصالات پنوماتیک می توانید به این مقاله مراجعه کنید

 

فروش قطعات پنوماتیک و هیدرولیک

مجموعه وسیعی از باکیفیت ترین  برندهای این صنعت، مثل  Festo – SMC -AirControll و … در فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها ،  سال هاست که برای مشتریانمان تامین می شوند ، چرا که ما به عنوان واردکننده مستقیم قطعات پنوماتیک و  هیدرولیک ، اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان ما بالاترین کیفیت، محصولات پنوماتیک  را با قیمت های رقابتی دریافت می کنند. تعهد ما به ارائه محصولات باکیفیت از بهترین برندهای پنوماتیک و بهترین برند های هیدرولیک، همراه با خدمات استثنایی به مشتریان، ما را به نامی قابل اعتماد در این  صنعت تبدیل کرده است

ما در پنوپخش به عوان  بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک در ایران،  افتخار میکنیم که با سال ها تجربه و همراهی تیمی از متخصصان، خود را به عنوان فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک برای مشتریانی که نیاز به تجهیز به محصولات باکیفیت و خدمات بی نظیر در حوزه پنوماتیک و هیدرولیک دارند، به اندازه کافی معتبر معرفی کرده ایم.

فروشگاه قطعات پنوماتیک

طیف وسیع قطعات پنوماتیک و قطعات هیدرولیک ما، همراه با تعهد ما به رضایت مشتری، ما را از رقبا متمایز می کند. چه به دنبال سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک ، شیرهای پنوماتیک و هیدرولیک و  یا هر نوع از محصولات پنوماتیک و محصولات هیدرولیک مرتبط دیگری باشید، می توانید با کارشناسان  مجموعه پنوپخش تماس حاصل  کنید تا بتوانیم با نگاهی دقیق ،  راه حل های قابل اعتمادی را که نیازهای خاص شما را برآورده می کند ارائه دهیم.

مجموعه وسیعی از باکیفیت ترین  برندهای این صنعت، مثل  Festo – SMC -AirControll و … در فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها ،  سال هاست که برای مشتریانمان تامین می شوند ، چرا که ما به عنوان واردکننده مستقیم قطعات پنوماتیک و  هیدرولیک ، اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان ما بالاترین کیفیت، این  محصولات را با قیمت های رقابتی دریافت می کنند. تعهد ما به ارائه محصولات باکیفیت از بهترین برندها، همراه با خدمات استثنایی به مشتریان، ما را به نامی قابل اعتماد در این  صنعت تبدیل کرده است.

penopakhsh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *