خرید قطعات پنوماتیک | خرید قطعات هیدرولیک

سیلندر پنوماتیک

(جک پنوماتیک)

سیلندر پنوماتیک  یا همان جک پنوماتیک یک عملگر بادیست که در بین تجهیزات و عملگر ها،  به عنوان ابزاری ضروری شناخته  می‌شود. سیلندر پنوماتیک هوای فشرده را به نیرویی تبدیل می‌کنند که قادر است اجسام سنگین را با سهولت قابل‌توجهی ، بالا ببرد یا نگه دارد. سیلندر های پنوماتیک تمام جنبه های صنعت را از تعمیر خودرو تا ساخت و ساز و تولید استفاده شده و عملیات بلند کردن یا نگه داشتن را به راحتی  ممکن می سازند،بر خلاف همتایان هیدرولیکی خود، جک های پنوماتیکی برای تولید نیروی بالابر به هوای فشرده متکی هستند. این مکانیسم از طریق حرکت یک پیستون در یک محفظه مهر و موم شده عمل می کند و فشار هوا را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.

کامل ترین مرجع اطلاعات فنی "سیلندر پنوماتیک"

بهتر است که بپرسیم “بهترین جک پنوماتیک برای شما کدام است؟” چرا که با متغیر بودن نیاز ها، پاسخ این پرسش متفاوت خواهد بود، مثلا برای یک نفر دوام بالا اولویت و برای دیگری قیمت و حتی گاهی سازگاری و قابلیت های جانبی سیلندر پنوماتیک میتواند برای شما اولویت باشد.
پنوپخش به عنوان عاملیت فروش، نمایندگی و واردکننده مستقیم انواع برندهای ژاپنی، آمریکایی، اروپایی و چینی ازجمله: فستو ، SMC ، مک ، پارکر ، شاکو ، کاموزی ، مایندمن، ایرکنترل، ال ام سی ، ایرفورس و ایرتک بالاترین تنوع از سیلندر های پنوماتیک را یکجا موجود کرده تا بتواند تنها تامین کننده قطعات مورد نیاز سیستم های شما هموطن های عزیز باشد.
لازم به ذکر است که هر برند با قابلیت های اتحصاری خود مخاطبین خاص خودش را داشته و نمیتوان گفت بهترین برند، برند X میباشد، اما در کل برند های ژاپنی ، اروپایی و آمریکایی اغلب از کیفیت بالاتری نسبت به برند های چینی برخوردارند. 

ما در پنوپخش، در موارد تحریم ، به عنوان واردکننده و در مواردی که شرکت سازنده دارای نمایندگی در ایران مبباشد به عنوان شعبه و عاملیت فروش، آماده فروش انواع سیلندر پنوماتیک و تامین سیستم شما در ابعاد و اندازه های مختلف میباشیم.
پس اگر سیلندر پنوماتیکی مورد نظرتان را در بازار پیدا نمیکنید، تنها کافیست در پنوپخش ثبت سفارش نمایید تا در صورت عدم موجودی، برای شما به صورت اختصاصی در طی یک فرایند 20 روزه، سیلندر پنوماتیک اصلی مورد نیازتان را از نزدیک ترین نمایندگی اصلی خریداری کرده و برای شما با پایین ترین قیمت موجود کنیم.

قیمت سیلندر پنوماتیک بازه وسیعی دارد که عوامل مختلف تاثیر مستقیم در قیمت نهایی خواهند داشت.
برای استعلام قیمت سیلندر پنوماتیک مورد نظرتان میتوانید از طریف پلتفرم های مختلف با کارشناسان فروش پنوپخش در ارتباط باشید.
قیمت سیلندر پنوماتیک میتواند به عوامل زیر وابسطه باشد :
1. برند سازنده
2.سایز جک
3. قابلیت های اضافی جک ( فنر یا مگنت و سنسور)
4.عرضه و تقاضی
5. گارانتی و خدمات پس از فروش
6.نوع جک ( چهار میل،پروفیلی،کامپکت،قلمی و ..)

سیلندر باد پنوماتیک بسته به نوع و مدل آن از اجزاء مختلفی تشکیل میشوند اما اجزای اصلی سیلندر پنوماتیک عبارتند از:

  1. پیستون
  2. پکینگ سیلندر
  3. بدنه سیلندر
  4. لوله سیلندر پنوماتیک
  5. سنسور 
  6. بوشن و کفشک ها

قدرت یا نیرویی که به‌وسیله‌ یک جک پنوماتیک بوجود می آید با توجه به قطر پیستون جک  و فشار هوا و جمع مقاومت‌های اصطکاکی آن سیلندر محاصبه میشود. همچنین برآورد قدرت پیستون این نوع جک باید در حالت استاتیک براورد شود ، درنتیجه میزان اصطکاک در فرمول محاسبه‌ی قدرت 10 درصد صرف‌نظر می‌شود
فرمول محاسبه نیروی سیلندر استاندارد به شکل زیر است : 
✔️نیروی جک یا سیلندر= سطح پیستون× فشار هوای فشرده – میزان اصطکاک

تعمیر سیلندر پنوماتیک که این روز ها خیلی پرمخاطب شده چرا که در برند های گران قیمت و خاص، تعمیر سیلندر پنوماتیک گاها بصرفه تر از تعویض آن خواهد شد.
اگر سیلندر شما یک سیلندر استاندارد است و سایز آن معمولیست، میتوانید به راحتی با خواندن یک راهنمای سیلندر پنوماتیک ، خودتان اقدام به تعمیرسیلندر نمایید، اما اگر سیلندر شما بزرگ و سیستم پیجیده دارد پیشنهاد میکنیم با کارشناسان پنوپخش تماس بگیرید تا در کنار دریافت مشاوره برای تعمیر سیلندر پنوماتیک خود ، قطعه معیوب خود را برای ما ارسال کنید تا همراه با گارانتی 6 ماهه، سیلندر تعمیر شدتان را در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال نماییم.

فروشگاه پنوپخش بستری ایجاد کرده تا با شما تولید کننده گرامی به عنوان تنها تامین کننده قطعات پنوماتیک شما همکاری نماید. این کار نیازمند تکمیل بودن قطعات و محصولات موجود در این حوزه از ده ها برند پر مخاطب سراسر جهان بود که ما با ایجاد بالاترین تنوع در این محصولات پنوماتیک ( جک ها ، شیر ها ، اتصالات ، ابزار دقیق و …) به علاوه خدمات مرتبط با افتخار میتوانیم تمامی نیاز های اتوماسیون و سیستم شما عزیزان را با تضمین بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان فراهم و تامین کنیم.

در صفحه کاتالوگ جک پنوماتیک مجموعه ای از کاتالوگ های پرکاربرد را برای شما قرار دادیم، همچنین در قسمت اطلاعات فنی هر محصول، نه تنها کاتالوگ های مربوطه را برای شما قرار دادیم بلکه با معرفی معتبر ترین منبع دریافت کاتالوگ آن قطعه کار را برای شما آسان تر کردیم
برای مثال برای دریافت کاتالوگ سیلندر پنوماتیک فستو یا سیلندر پنوماتیک قلمی هم در قسمت اطلاعات فنی این دو دسته  قرار داده شده و هم لینک مستقیم  کاتالوگ های سیلندر پنوماتیک فستو از وب سایت رسمی این برند به شما پیشنهاد شده است.
اگر موفق به پیدا کردن کاتالوگ سیلندر مورد نظر نشدید میتوانید  اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت، کاتالوگ مورد نیازتان برای شما ارسال شود.

در جواب باید گفت که خیر 
کورس جک فقط به بازه حرکتی جک مرتبط میباشد. علاقه مندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله  همه چیز درباره کورس جک  را مطالعه فرمایند

برای خرید سیلندر پنوماتیک از مدل ها و برند های مختلف ابتدا از منوی پایین (یا منوی اول صفحه ) نوع سیلندر مورد نظرتان را برسی و انتخاب نموده سپس از طریق روش های ثبت سفارش متنوعی که برای شما قرار دادیم استعلام قیمت جک پنوماتیک مورد نیاز را بگیرید همچنین میتوانید از طریق شماره های پایین صفحه با کارشناسان و مشاوران پنوپخش در ارتباط باشید تا دقیقا سیلندر پنوماتیک مورد نظرتان را برای شما معرفی و ارسال کنند.
فروشگاه پنوپخش طیف وسیعی از انواع  سیلندر پنوماتیک را در تنوع بالایی از سایز ها و برند ها، برای کاربرد های مختلف موجود کرده تا به عنوان تنها تامین کننده قطعات اتوماسیون شما بتواند هرگونه نیاز شما از تجهیزات پنوماتیک را برای شما عزیزان فراهم کند.
پنوپخش با ارائه کامل ترین اطلاعات درباره تمامی قطعات پنوماتیک در کنار این تنوع بالا از برند ها با حفظ  پایین ترین قیمت ها و ضمانت بالاترین کیفیت و اصالت بزرگترین مزیت خرید سیلندر پنوماتیک از پنوپخش میباشد.
(همچنین میتوانید از منوی بالای صفحه نام و برند سیلندر مورد نظرتان را سرچ کنید)

خرید سیلندر پنوماتیک | خرید جک پنوماتیک

جک پنوماتیک چیست؟

جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک)  یک عملگر بادیست که به کمک نیروی فشار هوا ، پیسنون و شافت عمل نگه داشتن، کشیدن یا هل دادن را انجام میدهد که با نوجه به نوع و عملکرد خود دسته بندی های متفاوتی دارد و در سایز های مختلف توسط ده ها برند در سراسر جهان تولید و عرضه میشود.

انواع سیلندر پنوماتیک 

سیلندر های پنوماتیک یا همان جک پنوماتیکی در تنوعی از مدل ها برای کاربرد های متفاوت توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان تولید میشوند که هر کدام برای صنعت خاص و کاربرد به خصوصی استفاده میشوند.
سیلندر پنوماتیک از کاربردی ترین قطعات پنوماتیکی هستند که در اندازه های مینیاتوری برای صنایع مختلف نیز ساخنه میشوند، در ادامه مدل های مختلف جک های پنوماتیک را باهم برسی میکنیم و برای دریافت، کاتالوگ ها و سوالات متداول در رابطه با سیلندر پنوماتیک مورد نظرتان بر روی نام آن کلیک کنید.

 

جک کامپکت پنوماتیک | سیلندر کامپکت 

سیلندر کامپکت یا جک کامپکت یکی از انواع جک های پنوماتیکی که نسبت به سایر مدل ها جدید تر بوده و یک طراحی جمع و جور دارد. جک کامپکت به معنای جک فشرده از برخلاف ظاهرش قدرت چشمگیری را برای اتوماسیون شما ارائه میکند.
جک های کامپکت توسط برند های برتر در تنوع بالایی از مدل ها و سایز ها تولید شده و دایره مصرف کنندگان آن بسیار وسیع شمرده میشود. 
سیلندر کامپکت به دلیل طراحی فشرده خود میتواند در شرایط محیطی سخت ( دما و فشار بسیار بالا یا بسیار پایین ) عملکرد مطلوب همیشگی و نرمالی داشته باشد.
(  برای مشاهده و خرید انواع جک کامپکت روی تصویر کلیک کنید )

جک کامپکت

سیلندر پنوماتیک پروفیلی | جک پروفیلی | جک DNC

جک پروفیلی که با نام های متعددی چون “سیلندر پروفیلی پنوماتیک” یا “جک DNC” و “سیلندر میل مخفی” شناخته شده دومین سیلندر پنوماتیک مناسب شرایط سخت است چرا که همانطور که از نامش پیداست محفظه ای از جنس پروفیل پیرامون اجزاء جک را پوشانده است.
جک های پروفیلی توسط برند های متعددی چون SMC ژاپن ، فستو آلمان و ده ها برند دیگر در سراسر جهان تولید می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خودش را دارا میباشد.
بنده پروفیل در سیلندر پروفیل مانع از ورود گرد و قبار و مواد آلاینده به درون جک شما شده و پکینگ ها و آببند های سیلندر پنوماتیک شما معمولا دوام بالاتری خواهند داشت.
(  برای مشاهده و خرید سیلندر پنوماتیک پروفیلی جک DNC روی تصویر کلیک کنید )

جک پروفیلی

 

جک پنوماتیک کتابی| سیلندر کتابی پنوماتیک

جک کتابی پنوماتیک در مدل های دوشفت (Dual Rod Cylinder) و سه شفت (Triple-rod cylinders) توسط شرکت های مختلف تولید می شوند.
جک کتابی پنوماتیک که توسط فشار هوا سیلندر ها را جابجا میکنند در دو نوع یک طرفه و دو طرفه تولید میشوند.
این نوع از جک ها از برندهای متفاوت و مختلفی  مانند متالورک، ایرتک، پارکر، فستو، شاکو، مایندمن، الیت و  SMC در بازار موجود هستند.
(  برای مشاهده و خرید انواع جک کتابی روی تصویر کلیک کنید )

جک کتابی پنوماتیک

 

سیلندر استاندارد پنوماتیک یا جک چهار ستون | جک چهار میل 

جک چهار میل پنوماتیک را میتوان رایج ترین سیلندر پنوماتیکی شمرد چرا که حوزه مصرفی آن بسیار گسترده بوده و قیمت مناسب تری نیز نسبت به سایر مدل سیلندر ها دارد.
سیلندر چهار ستون نیز مانند دیگر جک ها از شکل ظاهری نام خود را برگرفته و چهار میل مهار در چهار گوشه محفظه سیلندر در کفشک های بالا و پایین فرو رفته اند.
جک چهارمیل پنوماتیک به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در انواع کاربردها استفاده می‌شود. برخی از جنبه‌های کاربردی و مزایای استفاده از جک چهارمیل پنوماتیک عبارتند از:
صنایع خودرو،کاربرد در خطوط تولید و انتقال، کاربرد در دستگاه‌های آزمایشگاهی و پزشکی، کاربرد در ماشین‌آلات صنعتی، در راهسازی و ساختمانی و  در راهسازی و ساختمانی.
انواع سایز های این نوع سیلندر پنوماتیک  از برند های اروپایی، ژاپنی و آمریکایی این جک در فروشگاه پنوپخش موجود میباشد.
(  برای مشاهده و خرید انواع جک استاندارد روی تصویر کلیک کنید )

جک چهار ستون

 

جک قلمی پنوماتیک | سیلندر قلمی پنوماتبک

جک قلمی یا سیلندر قلمی، نوعی دیگر  از انواع عملگرهای پنوماتیکی است که با استفاده از فشار هوا کار کرده و این نوع از جک‌ها، بخاطر قدرت بالا و استفادهٔ آسانشان، بسیار محبوب شده است.
جک قلمی در صنایع مختلف از قبیل صنعت خودرو، کارگاه‌های ساختمانی و کارخانجات صنعتی کاربرد دارند.
سیلندر های قلمی برای فضا هایی با محیط محدود بسیار کاربردی بوده و علت نام گذاری این نوع جک به دلیل شکل ظاهری آن بوده که کاملا  بدنه آن شبیه به یک قلم است.
جک ها قلمی نیز در انواع صنایع استفاده میشود مخصوصا صنایعی که ظرافت در آن پراهمیت میباشد چرا که جک های قلمی به دقت در عملکرد معروف اند.
جک قلمی در تنوع بالایی از برند ها ازجمله فستو ، نورگرن، SMC، Shaco و مایندمن در فروشگاه پنوپخش موجود میباشد.

(  برای مشاهده انواع جک قلمی روی تصویر کلیک کنید )

جک قلمی پنوماتیک

جک پنوماتیک فشار قوی

نوعی از جک های پنوماتیک هستند که برای شرایطی تولید میشوند که سایر جک ها توان مقاومت در برابر آن هارا ندارن، این مدل جک هارا جک پنوماتیک فشار قوی مینامند،این جک ها برای کاربردهای صنعتی که نیازمند فشار بالاتر و نیروی بیشتر هستند بسیار کارآمد میباشند،فشار عملیاتی این جک ها بین 15 الی 25 بار میباشد،جنس بدنه جک پنوماتیک فشار قوی از آلومینیوم مستحکم در برابر فشار و حرارت و همچنین فولاد ضد زنگ میباشد.همچنین پیستون این نوع جک از فولاد سخت ابکاری شده با کروم میباشد که در دمای بالا و فشار زیاد آسیب نبینند.اگر بدنبال جک پنوماتیک فشار قوی با کیفیت و بادوام هستید و قیمت برایتان اولویت ندارد ،پیشنهاد ما انتخاب جک پنوماتیک فشار قوی از بین برندهای SMC ،FESTO و NORGREN است.

نکات حائز اهمیت در خرید سیلندر پنوماتیک 

خرید سیلندر پنوماتیک، نیازمند تحقیق و بررسی کامل ضروری است. درک مشخصات محصول، مانند ظرفیت وزن و ارتفاع بالابر(طول کورس جک)، کمک به تصمیم گیری آگاهانه تر می کند. علاوه بر این، مقایسه جک‌های پنوماتیکی با جک‌های هیدرولیک می‌تواند بینشی در مورد بهترین گزینه برای نیازهای خاص ارائه دهد.
در مجموع پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان کارشناسان پنوپخش بهره بگیرید تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید.
برخی از مواردی که حتما در هنگام خرید سیلندر پنوماتیک باید به آن توجه شود عبارتند از: 
1. برند سازنده سیلندر پنوماتیک مورد نظر
2. جنس بدنه جک پنوماتیک شما
3. قطر و طول کورس جک 
4. میزان تحمل فشار سیلندر
6. فشار و دمای کاری
7. قابلیت های اضافی سیلندر مانند مگنت ( سنسور ها)
8. قیمت سیلندر پنوماتیک 
9. گارانتی و ضمانت اصالت برند! 

نکته: در هنگام خرید سیلندر پنوماتیک از مسئول فروش سیلندر پنوماتیک درخواست کنید که در فاکتور شما، علاوه بر تعداد و قیمت سیلندر پنوماتیک خریداری شده، ذکر کند که سیلندر پنوماتیک خریداری شده در چه وضعیتی ” نو ، آکبند ، کارکرده” بوده و همچنین “اصلی” بودن برند نیز در کنار نام برند ذکر شود!

فروشنده سیلندر پنوماتیک

در نظر داشته باشید که بسیاری از سیلندر های پنومایتیک داخل بازار ایران به صورت کپی و فیک هستند، بخصوص اگر جک پنوماتیک مورد نظر شما از برند های خاص و گران بها باشند! پس در هنگام خرید جک پنوماتیک حنما نکنه بالا را رعایت کنید! ( در صورت عدم  پذیرش از فروشنده سیلندر پنوماتیک توصیه میشود به اصالت برند سیلندر شک کنید!)
برای مثال: ” ده عدد سیلندر پنوماتیک ایرتک “اصلی” در وضغیت  نو و آکبند

بهترین برند های تولیدکننده انواع جک پنوماتیک

سیلندر های پنوماتیک توسط برند های متعددی در کشور های روز دنیا که صنایع بسیار فعالی نیز دارند تولید میشوند که هرکدام به یک پارامتر و شعار مشهور شده اند، برخی از آن ها ساخت کشور های اروپایی و برخی دیگر در کشور های آسیایی مانند چین  و حتی آمریکا ساخته میشوند که در ادامه به معرفی باکیفیت ترین آن ها میپردازیم

1. جک پنوماتیک SMC

جک پنوماتیک برند SMC ژاپن یکی از با کیفیت ترین جک های پنوماتیک موجود در ایران است که به دوام بالا و دقت عملکرد و تنوع محصولات خود معروف است.

2.جک پنوماتیک فستو

سیلندر پنوماتیک فستو ، ساخت کشور آلمان از معروف ترین برند های سازنده پنوماتیک بوده که باکیفیت ترین سیلندر های پنوماتیک را تولید میکنند که مانند بنز (در دنیای خودروی آلمان) در میان قطعات پنوماتیک سرو صدا کرده است. محبوب ترین مدل های جک پنوماتیک فستو (FESTO) عبارتند از:

  • جک پروفیلی فستو ( جک میل مخفی یا DNC  همگی یکی هستند)
  • جک قلمی فستو 
  • جک کتابی فستو (مدل های دوشفت و سه شفت)

3.جک پنوماتیک مایندمن

جک پنوماتیک مایندمن ساخت کشور تایوان، مانند دو برند قبلی از باکیفیت ترین برند های آسیایی هست که در اتوماسیون های مختلف، سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.

4. جک پنوماتیک نورگرن | Norgren

سیلندر پنوماتیک نورگرن معروف به دوام، کیفیت و دقت ساخت کشور انگلستان از نایاب ترین جک ها در ایران بوده و جزو گران قیمیت ترین سیلندر های پنوماتیک به شمار میرود.
با اینحال به راحتی نیاز شما از جک نورگرن را در پنوپخش برطرف خواهیم کرد. پرکاربرد ترین جک از این برند جک چهار میل نورگرن میباشد.

5. جک پنوماتیک رکسروت بوش  (Rexroth-bosh) 

سیلندر پنوماتیک رکسروت یا همان جک پنوماتیک بوش هردو یکی برند بوده و ساخت کشور آلمان میباشد. جک های رکسروت بوش جزو سیلندر های باکیفیت و بادوام میباشد. این شرکت با ارائه تنوع بالا در صنعت پنوماتیک و هیدرولیک توانسه به خوشنامی بالایی رسیده و حجم بالایی از نیاز بازار را به خود اختصاص دهد.
برخی از پرکاربرد ترین سیلندر های پنوماتیک بوش ( رکسروت) عبارتند از:

  • جک چهار میل رکسروت
  • جک کامپکت رکسروت
  • جک قلمی بوش
  • جک DNC رکسروت

6.جک کاموزی | سیلندر پنوماتیک کاموزی

جک پنوماتیک کاموزی ساخت کشور ایتالیا جزو جک های باکیفیت موجود در کشور میباشد که به کاربردهای گسترده ، مواد با کیفیت، طراحی پیشرفته و برندی که همیشه  توجه به جزئیات را درنظر میگیرد معروف میباشد.
برای خرید جک کاموزی میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و به راحتی این قطعات نایاب را با ضمانت و پایین ترین قیمت تهیه نمایید.

7.جک پنوماتیک LMC | جک پنوماتیک Airforce |  جک پنوماتیک AirControll 

سیلندر های پنوماتیک از برند های نام برده شده همگی ساخت کشور چین اند و از با کیفیت ترین برند های چینی هستند که نه تنها کیفیت مناسبی دارند، بلکه قیمت هایی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه را در این برند ها ملاحضه میکنید . ( نسبت به برند های smc , festo , mindman )

8. جک پنوماتیک ایرتک

سیلندر پنوماتیک ایرتک ساخت کشور تایوان و با ارائه کیفیتی مطلوب در کنار قیمت گذاری منصفانه، از گزینه های مناسب برای هر سیستمی میباشد. سیلندر پنوماتیک ایرتک دارای تنوعی عالی در سایز ها و مدل های ساده و پیشرفته میباشد. شما میتوانید انواع سیلندر های نایایب ساخت ایرتک تایوان را با پایین ترین قیمت ها در کنار ضمانت اصالت کالا در فروشگاه پنوپخش به راحتی پیدا و خرید کنید.
جک پروفیلی ایرتک محبوب ترین و پرکاربردترین  مدل درمیان هواداران این برند میباشد.

قیمت جک پنوماتیک | سیلندر پنوماتیک

عوامل متعددی بر قیمت جک های پنوماتیکی تأثیر می گذارد. شهرت برند، ظرفیت وزنی و ویژگی های اضافی ( فنرها و مگنت ها و سنسور ها )  بر روی  هزینه کلی تاثیرگذارند. سرمایه گذاری روی یک برند معتبر کیفیت و دوام را تضمین می کند، اما گزینه های مقرون به صرفه نیز بدون کاهش عملکرد در دسترس هستند.

تاثیر برند سازنده در قیمت سیلندر پنوماتیک

برند های مختلف در سراسر جهان با کیفیت متفاوتی جک های پنوماتیک مختلف را تولید و ارائه میکنند که این تفاوت در کیفیت متریال ساخت ، دقت ، عمر و دوام  بین جک های برند های مختلف موجب تفاوت قیمت جک های پنوماتیکی میشود؛ بدیهیست که برند های قدیمی تر با سوابق بهینه، قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

در مجموع سیلندر های پنوماتیک از برند های اروپایی،آمریکایی، ژاپنی و تایوانی از قیمت بالاتری نسبت به برند های چینی برخوردارند.

توضیح بیشتر :

متریال استفاده شده در ساخت انواع سیلندر پنوماتیک، عامل بسیار مهمی است که بر مبلغ اثر می گذارد. جنس قطعات استفاده شده در داخل و بیرون جک پنوماتیک سبب تفاوت مبلغ در جک ها می شود. در ساخت پیستون باید از آلیاژهای با کیفیت و مرغوب چدن یا آلومینیوم استفاده کرد.

برخی از تولیدکنندگان برای کاهش قیمت جک پنوماتیک در ساخت پیستون، درصد آلومینیوم یا چدن را کاهش می دهند. برای اینکه کفشک های جک نیز در اثر ضربه دچار ترک خوردگی نشوند، لازم است از متریال مرغوب و اصل در ساخت آنها استفاده کرد. همین امر سبب افزایش قیمت نهایی جک می شود.

تاثیر نوع اورینگ در قیمت سیلندر پنوماتیک

نوع اورینگ های استفاده شده در جک نیز بر قیمت اثر می گذارند. به طور کلی اورینگ ها دارای سه نوع معمولی، ایکس رینگ  (X-ring) و تایگر رینگ  (Tiger-ring) هستند. اورینگ معمولی آب بندی ضعیفی داشته و ارزان است. ایکس رینگ کیفیت بالایی دارد و مقرون به صرفه است. در میان اورینگ ها با کیفیت ترین مدل، تایگر رینگ می باشد. بنابراین در صورت استفاده از هر کدام از این مدل ها قیمت جک پنوماتیک نیز ممکن است متغیر باشد.

قیمت جک پنوماتیک تولید شده توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین اگر قصد خرید جک پنوماتیک را دارید، با توجه به ویژگی هایی که از جک پنوماتیک در نظر دارید مدل دلخواه را انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود برند معتبری را خریداری کنید.

قیمت جک پنوماتیک برخی از برندها نسبت به سایر برندها مناسب تر است. برخی از برندها جزء برندهای معتبر در این صنعت هستند که محصولات تولید شده توسط آنها با قیمت گران تری به بازار عرضه می شوند. برای اینکه انتظار شما از کیفیت و کارایی جک پنوماتیک برآورده شود، باید برندهای معتبر این جک را از عرضه کنندگان خوشنام کشور خریداری کنید..

تعمیر سیلندر پنوماتیک 

تعمیر جک پنوماتیک خود را به پنوپخش بسپارید!
مجموعه پنوپخش برای تعمیر جک پنوماتیک شما  با گردهم آوردن متخصصان این حوزه، راه حل قطعی تعمیر جک پنوماتیک شماست.
تنها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت جک پنوماتیک معیوب شما را عیب یابی و تعمیر کنیم.

مشکلات رایج جک های پنوماتیک

جک های پنوماتیکی علی رغم کارایی خود، ممکن است در طول زمان با مشکلات رایجی مواجه شوند. نشت هوا، آهسته بالا بردن و گرم شدن بیش از حد از چالش هایی هستند که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند. دانستن چگونگی شناسایی و رفع این مشکلات برای حفظ طول عمر و عملکرد جک بسیار مهم است

برای دریافت استعلام قیمت یا موجودی و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید!

انواع جک پنوماتیک

شامل برندهای برتر دنیا،در تمامی ابعاد اطلاعات بیشتر
ساخت کشورهای آلمان،تایوان،ژاپن و چین اطلاعات بیشتر
شامل دو مدل جک دوشفت و جک سه شفت اطلاعات بیشتر
موجود در برندهای مطرح دنیا اطلاعات بیشتر
فروشگاه