خرید قطعات پنوماتیک|خرید قطعات هیدرولیک

خرید قطعات پنوماتیک | خرید قطعات هیدرولیک
دسترسی سریع محصولات

کاتالوگ جک پنوماتیک

کاتالوگ جک پنوماتیک

مطالعه کاتالوگ جک پنوماتیک سبب می شود که شما با انواع این جک، مشخصات و عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید و خرید اصولی را تجربه کنید. برای اینکه جک پنوماتیکی که خریداری می کنید، مناسب برای صنعت شما باشد، لازم است در میان انواع جک پنوماتیک موجود در بازار، مناسب ترین مدل و برند را انتخاب کنید. اینجاست که اهمیت مطالعه کاتالوگ جک پنوماتیک نمایان می شود.

مشاهده انواع جک DNC پنوماتیک

مشاهده انواع جک چهارمیل پنوماتیک

مشاهده انواع جک قلمی پنوماتیک


بررسی عملکرد جک پنوماتیک

یکی از انرژی های قابل اثبات در جهان، هوای فشرده است. مزیت اصلی انرژی هوای فشرده این است که به میزان کافی از آن در سراسر جهان وجود دارد. جک پنوماتیک از این انرژی برای تولید نیرو استفاده می کند. این دستگاه از قطعاتی ساخته شده است که با همکاری یکدیگر سبب حرکت صفحه ای می شوند که به شفت جک متصل شده است.

با مطالعه کاتالوگ جک پنوماتیک با این سیستم بیشتر آشنا شوید!

با بررسی عملکرد جک پنوماتیک متوجه خواهید شد که یکی از مزایای جک های پنوماتیک این است که هوای محیط را آلوده نمی کنند. همین مزیت سبب شده است که در صنایعی که تمیزی در آنها اهمیت بسیاری دارد، جک پنوماتیک با استقبال بسیاری روبرو شود. از جمله این صنایع می توان به صنایع غذایی، صنعت داروسازی و… اشاره کرد. مقرون به صرفه بودن، سادگی، ایمنی، کارآمدی و… از دیگر مزایای جک های پنوماتیکی هستند.

کاتالوگ جک پنوماتیک

معرفی انواع جک پنوماتیک

جک پنوماتیک دارای انواع مختلفی است. کاتالوگ جک پنوماتیک توسط تولید کنندگان این محصول تدوین می شود تا شما بتوانید با مشخصات فنی، عملکرد و سایر ویژگی های انواع جک پنوماتیک بیشتر آشنا شوید. جک های پنوماتیک یک طرفه و دو طرفه دارای ویژگی هایی هستند. مدل های مختلفی از جک پنوماتیک در بازار موجود هستند که دارای طراحی یک طرفه یا دو طرفه می باشند. در ادامه به اختصار به معرفی برخی از مدل های پرکاربرد جک پنوماتیک می پردازیم.
کاتالوگ جک پنوماتیک

مقایسه جک 4 میل با جک  dnc

جک پنوماتیک چهار میل یکی از انواع جک های پنوماتیکی است که در ساخت آن هر دو طراحی یک طرفه و دو طرفه مورد استفاده قرار می گیرند. چهار میله فولادی در این جک تعبیه شده اند که وظیفه دارند اتصال محکمی میان پروفیل جک با درپوش های آن برقرار کنند.

برای دیدن انواع اتصالات پنوماتیک خواندن این مقاله را از دست ندهید

در کاتالوگ جک پنوماتیک چهار میل هر آنچه باید در رابطه با این جک بدانید، ذکر شده است. از جمله اطلاعات درج شده در این کاتالوگ می توان به بازه دمایی آن، نحوه عملکرد، استاندارد جک، قطر پیستون، طول کورس، رزوه سر شفت، بالشتک ضربه گیر، قابلیت یا عدم قابلیت نصب سنسور القائی، نوع هوایی که جک با آن سازگاری دارد و… اشاره کرد.

جک پروفیلی ظاهری شبیه به جک چهار میل دارد. جک های پروفیلی (DNC) دارای عملکرد دو طرفه و پیستون مگنت دار هستند. تولید جک های DNC نیز مانند جک های چهار میل مطابق با استاندارد 15552  ISO انجام می شود. با وجود شباهت هایی که میان این دو نوع جک پنوماتیکی وجود دارد، اما با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. مخفی بودن میله های نگهدارنده کفشک های جک در جک های DNC تنها تفاوت جک پروفیلی با جک چهار میل نیست. ساخته شدن جک های DNC از پروفیل یکپارچه آلومینیومی که سبب ظاهر زیبا و مقاوم DNC شده است، تفاوت دیگر این جک با جک های چهار میل بشمار می آید.

اگر کاتالوگ جک پنوماتیک پروفیلی (DNC) را مطالعه کنید، علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این جک های پنوماتیکی متوجه شباهت ها و تفاوت های این جک با سایر جک های پنوماتیکی خواهید شد.

دانلود کاتالوگ جک چهار میل airtac سری sc
جک قلمی پنوماتیک

کاتالوگ جک پنوماتیک قلمی

با مطالعه کاتالوگ جک پنوماتیک قلمی می توانید اطلاعات جامعی در رابطه با این جک پنوماتیک کسب کنید. از این جک با عناوین جک گرد و جک مینیاتوری نیز نام برده می شود. طراحی این جک نیز به صورت دو طرفه و یک طرفه است. برای انتقال اشیائی که دارای وزن کم یا متوسط هستند و نیاز به فشار کمی است، جک پنوماتیک قلمی انتخاب خوبی خواهد بود. برای آشنایی با نحوه خرید جک پنوماتیک در تهران می توانید با مشاوران فروشگاه اینترنتی پنوپخش در ارتباز باشید و یا به صورت حضوری به فروشگاه ما واقع در بازار تهران منطقه لاله زار مراجعه کنید.

 همچنین برای اطلاع از مواردی همچون سایز پورت ها، محدوده سرعت، مدل عملگر، نوع سیال، فشار ورودی از کمپرسور، دما، نوع ضربه گیر، اندازه قطر داخلی سیلندر و… لازم است، کاتالوگ جک پنوماتیک قلمی مورد نظر را به خوبی مطالعه نمایید.

دانلود کاتالوگ جک قلمی فسنو (همه مدل ها)
برسی جک کامپکت

کاتالوگ جک پنوماتیک برند festo

 

کاتالوگ جک های پنوماتیک کامپکت

جک پنوماتیک کامپکت، طول کورس حرکتی کوتاهی دارد و دارای دقت عمل بالایی است؛ لذا این جک برای کارهایی که نیاز به دقت زیادی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. برای موقعیت یابی در مدارهای پنوماتیکی، جک کامپکت انتخاب مناسبی است.

کاتالوگ جک پنوماتیک کامپکت اطلاعات بیشتری در رابطه با میزان دمایی که این جک قادر به تحمل آن است، نوع طراحی آن، جنس بدنه، طول کورس جک، امکان نصب سنسور، فشار کاری، نوع ضربه گیر، نحوه عملکرد آن و… در اختیار شما می گذارد.

دانلود کاتالوگ جک کامپکت فستو (همه مدل ها)

فروش قطعات پنوماتیک

کاتالوگ جک پنوماتیک رادلس


کاتالوگ جک پنوماتیک
رادلس

جک پنوماتیک رادلس از شفتی که متصل به پیستون است برای فشار دادن یا کشیدن بار استفاده می کند؛ اما حرکت بار در کنار پیستون بدون شفت صورت می گیرد. این مدل با توجه به اندازه کالسکه و طول جک دارای انواع مختلفی است.

مشخصات فنی انواع این جک در کاتالوگ جک پنوماتیک رادلس قابل مشاهده است. سیال، سایز، نحوه حرکت، محدوده دمای کاری، محدوده فشار کاری از جمله موارد ذکر شده در کاتالوگ هستند.

دانلود کاتالوگ جک رالدس AIRTAC (سری RMS)

فروشگاه پنوپخش

راهنمای خرید جک SMC

راهنمای خرید جک SMC

نام برند و کشور سازنده یک محصول، تاثیر بسیاری بر اعتماد خریداران نسبت به آن محصول دارد. کیفیت بالای جک های پنوماتیکی تولید شده توسط کشور ژاپن سبب شده که خریداران با شنیدن نام این کشور تمایل به خرید محصول مورد نظر داشته باشند.

برای دیدن محصولات پنوماتیک در خارج از ایران، می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

یکی از برندهای ژاپنی فعال در حوزه تولید تجهیزات پنوماتیکی، برند SMC است. در میان تجهیزات تولید شده توسط این برند، جک های پنوماتیکی بسیار پرفروش هستند. انواع جک پنوماتیکی چهار میل، پروفیلی، کامپکت، قلمی و… در سایزهای مختلف توسط این برند تولید می شوند. جک پنوماتیک کامپکت SMC از نظر ایمنی دارای سطح استانداردی است و انتخاب خوبی برای زمانی است که محدودیت فضا دارید. جک های قلمی SMC نیز جزء جک های پرفروش این برند ژاپنی هستند. با توجه به اینکه خرید جک های پنوماتیکی نیاز به آگاهی و اطلاعات بالایی دارد؛ لذا توصیه می کنیم، پیش از خرید حتما کاتالوگ جک پنوماتیک مورد نظر را به خوبی مطالعه نمایید.

مطالعه راهنمای خرید جک SMC به شما کمک می کند که خرید هوشمندانه ای داشته باشید. اگر بدونآگاهی اقدام به خرید جک پنوماتیکی کنید، ممکن است کل سیستم شما دچار اختلال شود.

اگر شما نیاز به دریافت قیمت اتصالات پنوماتیک دارید می توانید با فروشگاه پنوپخش د رارتباط باشید مشاوران ما همیشه آماده پاسخگویی به شما می باشند.

کاتالوگ انواع برند ها

مجموعه پنوپخش درحال جمع آوری اطلاعاتی کامل در حوزه پنوماتیک و هیدرولیک بوده و بدون شک یکی از جامع ترین منابع  اطلاعاتی و خرید  برای رفع نیاز های اتوماسیون ها میباشد. ما به همراهی متخصصان و مشاوران این حوزه ، قصد داریم که تمامی کاتالوگ ها و اطلاعاتی که شما عزیزان ممکن است به آن نیاز داشته باشید را در این وب سایت کنار هم قرار دهیم تا به تنها منبع تامین قطعات شما برای همیشه تبدیل شویم ، در همین راستا در این مقاله، منابع دریافت کاتالوگ های انواع برند های برتر  را به صورت مداوم آپلود میکنیم ، باشد که استفاده کنید و لذت ببرید.
برای مشاهده کاتالوگ قطعات SMC میتوانید رو این کلمه کلیک نمایید تا اطلاعات کامل این شرکت + اطلاعات کامل قطعات این شرکت را مشاهده فرمایید.

فروشگاه جک پنوماتیک در تهران

تولید جک پنوماتیک SMC مطابق با استانداردهای ISO 15552 با کد CP96 و  C96 انجام می شود. بهتر است جک پنوماتیکی بخرید که در دو طرف دارای ضربه گیر بوده و سرعت پیستون آن قابل تنظیم باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که جک های پنوماتیکی پاسخگوی حداکثر وزن 2 تن هستند. برای وزن بیشتر باید از جک های هیدرولیکی استفاده کنید. داشتن اطلاعات کافی در رابطه با کدها کمک می کند که خرید هوشمندانه ای داشته باشید

پنوپخش به عوان  بزرگترین فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک در ایران،  افتخار میکند که با سال ها تجربه و همراهی تیمی از متخصصان، خود را به عنوان فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک برای مشتریانی که نیاز به تجهیز به محصولات باکیفیت و خدمات بی نظیر در حوزه پنوماتیک و هیدرولیک دارند، به اندازه کافی معتبر معرفی کرده است.
طیف وسیع قطعات پنوماتیک و قطعات هیدرولیک ما، همراه با تعهد ما به رضایت مشتری، ما را از رقبا متمایز می کند. چه به دنبال سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک ، شیرهای پنوماتیک و هیدرولیک و  یا هر نوع از محصولات پنوماتیک و محصولات هیدرولیک مرتبط دیگری باشید، می توانید با کارشناسان  مجموعه پنوپخش تماس حاصل  کنید تا بتوانیم با نگاهی دقیق ،  راه حل های قابل اعتمادی را که نیازهای خاص شما را برآورده می کند ارائه دهیم.

کاتالوگ جک پنوماتیک SMC

کاتالوگ جک SMC: راهنمای جامع انتخاب و خرید جک پنوماتیک

در این صفحه می‌توانید به آرشیو کاملی از کاتالوگ‌های جک‌های پنوماتیک و سوئیچ‌های اتوماتیک (اتوسوئیچ) برند SMC دسترسی داشته باشید. این کاتالوگ‌ها حاوی اطلاعات جامعی در مورد انواع جک‌های پنوماتیک SMC، از جمله مشخصات فنی، عملکرد، کاربردها و نحوه انتخاب جک مناسب برای نیازهای شما هستند.

نحوه دریافت کاتالوگ:

کاتالوگ‌های جامع:

برای دریافت کاتالوگ جامع جک‌های پنوماتیک SMC، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://www.smcworld.com/products/ja/

برای دریافت کاتالوگ جامع سوئیچ‌های اتوماتیک (اتوسوئیچ) SMC، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://www.smcworld.com/products/ja/

کاتالوگ تکی:

اگر به دنبال کاتالوگ مدل یا سری خاصی از جک‌های پنوماتیک SMC هستید، می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت SMC به آدرس https://www.smcworld.com/en-jp/ مراجعه کنید.
در وب سایت SMC، مدل یا سری مورد نظر خود را جستجو کرده و سپس بر روی گزینه “English” کلیک کنید.
در اون صفحه ، می‌توانید کاتالوگ مدل یا سری مورد نظر خود را به صورت PDF دانلود کنید. برخی از کاتالوگ ها را در اینجا برای شما قرار دادیم.

کاتالوگ های جک پنوماتیک مدل کامپکت از برند SMC

1.   Cylinder CUJ/CDUJ

2. Cylinder CUJ-XB24

3. Cylinder CU/CDU

4.  Cylinder CU-XB24

5. Cylinder CQS-XB24

6. Cylinder JCQ/JCDQ

7. Compact Cylinder/Air Saving Type CDQ2B-X3150

8. Compact Cylinder/Guide Rod Type CQM/CDQM

9. Compact Cylinder NCQ8

کاتالوگ های جک پنوماتیک  چهار میل از برند SMC

  1. Cylinder JMB/JMDB 
  2. Cylinder MB/MDB
  3. Cylinder/Double Force Type MB-X3157
  4. Cylinder MB1/MDB1
  5. Cylinder CA2/CDA2
  6. Cylinder CS1/CDS1
  7. Cylinder CS2/CDS2
  8. ISO Cylinder CP96/CP96SD
  9. ISO Standard Air Cylinder C96/C96SD
  10. NFPA Cylinder NCA1

 

فروش قطعات پنوماتیک و هیدرولیک

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد جک پنوماتیک داشته باشید خواندن مقاله جک پنوماتیک چیست را به هیچ عنوان از دست ندید!

مجموعه وسیعی از باکیفیت ترین  برندهای این صنعت، مثل Airtac –  Festo – SMC -AirControll و … در فروشگاه قطعات پنوماتیک و هیدرولیک پنوپخش با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها ،  سال هاست که برای مشتریانمان تامین می شوند ، چرا که ما به عنوان واردکننده مستقیم قطعات پنوماتیک و  هیدرولیک ، اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان ما بالاترین کیفیت، این  محصولات را با قیمت های رقابتی دریافت می کنند. تعهد ما به ارائه محصولات باکیفیت از بهترین برندها، همراه با خدمات استثنایی به مشتریان، ما را به نامی قابل اعتماد در این  صنعت تبدیل کرده است.

 

penopakhsh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *